tema sobre calidad de sondas / termpocuplas /....
-
giseisha_famicom
- manteca
es bueno saberlo.... voy a petar la maquina de sondas xD tengo 4 termometros digitales...
que tipo de encapsulado recomiendas?
PFA
Glass Braid
Kapton
un saludo
edit:
me respondo con los materiales de encapsulados para los demas compañeros...
pfa--260º
glass braid--480º
kapton--260º
aquios dejo el correo que me envio la del servicio tecnico de omega
Thank you for your enquiry.
Our CHAL thermocouples are bare wire thermocouples which as supplied without connectors. If you wished to use these thermocouples with the device shown you will need to ensure that you insulate each leg of the thermocouple. If the uninsulated thermocouple wires touch at any other point but the junction then inaccurate readings will be obtained. You will also need to fit a connector suitable for your device.
basicamente lo que venia diciendo el amigo durocoro pero en ingles xD
voy a seguir con la web haber si descubro como se compran los encapsulados y que precio tienen y todo eso...
saluduos
que tipo de encapsulado recomiendas?
PFA
Glass Braid
Kapton
un saludo
edit:
me respondo con los materiales de encapsulados para los demas compañeros...
pfa--260º
glass braid--480º
kapton--260º
aquios dejo el correo que me envio la del servicio tecnico de omega
Thank you for your enquiry.
Our CHAL thermocouples are bare wire thermocouples which as supplied without connectors. If you wished to use these thermocouples with the device shown you will need to ensure that you insulate each leg of the thermocouple. If the uninsulated thermocouple wires touch at any other point but the junction then inaccurate readings will be obtained. You will also need to fit a connector suitable for your device.
basicamente lo que venia diciendo el amigo durocoro pero en ingles xD
voy a seguir con la web haber si descubro como se compran los encapsulados y que precio tienen y todo eso...
saluduos